Lola-flytt och öronproblem

Ny vecka, med nya planer..
Veckans höjdpunkt är på söndag, då min kära pojkvän Samuel styr kosan till Borgå, med hästsläpet efter bilen..
Lola ska nämnligen få flytta hem! Stallplats har jag nuförtiden vid Stall Åminne, hoppas vi ska trivas!
 
I fredags började jag känna av att mitt aterom bakom örat blossade upp igen..
Jag har haft sedan jag var 7-8 år en talgkörel bakom örat som ställer till det, och orsakar rättså
svår smärta. Har blivit opererad 2 gånger för det också. Det brukar dyka upp vartannat - vart tredje år sisådär..
Och nu är det tydligen dags igen!
Hade rätt ont igår, och imårse var smärtan jobbig altså! Fick ut ett nytt recept på smärtstillande igår,
så nu blir det att börja äta piller igen.. Detta kom ju dock rätt passligt, då Lola flyttar hem, och jag kommer
samtidigt ta ledigt en vecka elr 2 på grund av detta förbannade öra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0