Förberedelserna har börjat!

Sådärja!
Om exakt en månad sticker jag till andra sidan jorden, och idag började förberedelserna.
Ska boka om min biljett till 16.10, ursprungligt resedatum var 5.11, så åker iväg 3 veckor tidigare
än planerat. :)
 
Nu tänker jag publicera en liten lista på förberedelser, som lär kompletteras ju närmre det blir.
 
- Backpacker-ryggsäck   Inte inhandlat
- Kolla så att passet är i bruk  Inte gjort än
- Boka om flygbiljetten! Görs såfort jag kommit hem så jag får se bankkoderna.
Fodervärd åt Lola Antagligen fixat. Provridning på lördag!
- Internationellt körkort Inte fixat. fixas då jag tar andra skedet på onsdag.
Andra skedet går ut i december Körbedömning & halkbana på ti-ons denna vecka!
Visum Inte fixat än. MÅSTE fixas denna vecka.
- Kläder Ska jag inte ta med allt för mycket av, påpekade min älskade pojkvän idag, men han vet 
nog hur svårt det är på den punkten för mig. Lite nytt ska inhandlas också, beställde hem 3st bikinis från HMs
rea idag! Lite nya, snygga underkläder ska också inhandlas.. ;)
Få sålt D200an! Mycket extrapengar där, på min gamla systemkamera..
Gå i solarie! Jag bränner mig skitlätt, så solarie är ett måste för mig innan jag sticker till varmare bränngrader.
Kommer gå 1 gång/vecka i 3 veckor, och den sista veckan 2 gånger.
- Komma i form! Fortfarande vill jag få bort ett kilo eller 2, fast det redan syns tydlig skillnad. :)
 
 
Fixade också en ny kategori; Australien 2012 dit alla inlägg om Australien lägges. :)
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0