Världens härligaste terrängväder

Idag var jag, Sanna & Aurora ut och skrittade en runda med Asta, Airi och Eedu. Gud vad härligt det var, barbacka, jeans, kortärmat och barfota. Gud vad jag saknat sommar-ridningen! Har egentligen inte kunnat ta en chill terrängtur på rätt många år pga rädsla. Men tackvare bästa Asta så har jag nu helt kommit över min rädsla, så jävla skönt!
Red ut barbacka, öppna fält, mopeder som körde som dårar. Jag satt säkert på ryggen med ett flin i ansiktet. Så härligt att kunna njuta av terrängturerna utan att behöva sitta och vara rädd att hästen går omkull/stegrar/sticker..
What about the stortå, Josefin?

Kommentarer
Postat av: Sara

Va härliga bilder! :)

2011-08-21 @ 18:21:25
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0