Onsdag

Oh gud vad störande. Skrev nyss världens längsta ( och ointressantaste) inlägget om vad jag gjorde igår, och vad jag ska göra idag.. Men nätet dampa, och det blev inte publicerat.
Aja, igår så fotade jag somsagt Nathalie (är så NÖJD!) och bilder från fotograferingen kommer dyka upp på bloggen under dan! :)
Sen så var jag på hopplektion med Eedu, är supernöjd med gårdagens prestation därmed, han lyssnade bra, och allt gick riktigt bra :) Känns bra inför helgens Paavo-hoppträningar! Film från träningen kan dyka upp under dan, om jag orkar ^^
Sen så jobbade jag till halv 11. En full dag med andra ord!

Idag har jag redan varit i skolan, hade en geografilektion i morse. Nu sitter jag och redigerar lite bilder på Nathalie. :)
Ska och rida Feline idag också, ska ha henne hela veckan . :)
TACK FÖR ALLA SÖTA KOMMENTARER OXÅ :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0