Dressyrtävlingar next!

Idag drar jag på mig min nya kingslandjacka med JOSEFIN BACK PHOTOGRAPHY tryckt på ryggen,
det är nämnligen första utomhusdressyrtävlingen i Härmä! Inte alls speciellt långt borta, få se om jag hittar.. :)
Sen senare idag ska jag prova lite sadlar på Lola, kanske kan rida henne ordentligt för första gången idag också, tänkte prova galoppen blandannat.. Imårgon kommer Mimmi och lär mig tömköra. :)
Igår var vi och travade runt travbanan med Fanny och Dantte, gillar verkligen lilla Lola, hur cool som helst!
Att JAG som annars är GRYMT feg i terräng, vågade trava barbacka runt travbanan på en såpass ny häst ( 2a gången jag satt på henne) är rätt sjukt. Det känns riktigt rätt! :)
Lolan i torsdags i Sverige. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0