Student / Examen 2012

Nu är det dags igen!
Våren närmar sig, och snart kanske det är Din tur att ta studenten/få examen?
Ta kontakt med mig, om du vill ha mig att ta ditt foto, så bokar jag gärna in en tid
för fotograferingen. Ta kontakt i tid, så du får passat in fotograferingen med det tajta schema du
lär ha dagarna före studenten, jag talar med erfarenhet! :)   (Jag tog studenten ifjol)
Jag bor i Nykarleby, men har bil, så kommer gärna runt i nejden och fotograferar, men då
kommer såklart kmersättning i priset också.
Jag är nog en av nejdens billigaste fotografer, och priset i år ligger på 50EUR,
och då får man 15st högupplösta bilder på CDskiva. Alla bilderna är bearbetare noggrannt i Photoshop
innan jag skickar iväg dem.
Jag har ingen studio, utan fotograferingen sker utomhus, vilket brukar bli bra i maj/juni när det är så grönt ute.
Är du blyg? Inga problem. Själv är jag rätt utåtriktad, och har aldrig haft några problem med att
fotografera nya människor. Har haft en hel del fotojobb med helt okända människor, och det har alltid gått bra. Men är du osäker, kan vi också träffas någongång före fotograferingen, så blir det lättare att slappna av sen, och du kommer märka att det faktist är jätteroligt!
Alltså;
Österbotten, FINLAND
50 Euro
KONTAKT:
[email protected]
Facebook (Via min privata Josefin Back, Eller företagets sida; Josefin back photography)
Eller via telefon, SMSa eller ring; 050-3523 470

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0