Uppdatering!

Tänkte försöka ge bloggandet en till chans, men först behövs nog en ordentlig uppdatering till er som inte känner mig personligen.

I Maj tog ett 3årigt förhållande mellan mig och René slut. Var förstås väldigt jobbigt, men allt blev bättre med tiden.

I Juni hittade jag faktist kärleken igen. Absolut inget jag hade planerat, men så kan det gå. Det sägs ju att man hittar kärleken när man söker den som minst. :)

Har ett underbart förhållande med min Samuel. I Juni/Juli var vi dessutom till London på en weekendresa tillsammans. Livet känns väldigt bra för tillfället måste jag säga.

 

Annan viktig detalj i mitt liv är att jag sedan Maj gått ner 7kg i vikt. Har endast 1½ kilo kvar till min idealvikt! :)
Jättekul, och folk har kommenterat det rätt mycket, det syns nog ganska tydligt :)


Vad som väntar är studier, förtillfället lutar det mot Borgå. Även Vasa är aktuellt. En resa till Australien med Samuel och 2 av hans kompisar väntar också.. Inte ännu säkert om jag åker med eller inte, tyvärr är det lite knepigt att få ihop det ekonomiskt.

Med Lola går allt jättebra, vi har startar några tävlingar i alla grenar faktist. LC på 57,7%, samt dubbelnolla upptill 70cm. En fälttävlan har vi startat, med vinst i terrängdelen!

 

Detta var nu en snabbuppdatering, meningen är att jag ska försöka uppdatera lite bättre. Känner mera för ordentliga outfitsbilder osv nu också, då jag uppdaterat min garderob något enormt, samt fått bättre självförtroende tackvare viktnedgången. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0