Friday 17:00

Dagen som gått:
Jag och samuel steg upp 7:40, samuel for o träna, jag snoozade en stund.
Sen drog vi, markus, alex & tom till Manly. Manly är en helt underbar liten surfarstad, tänk er OC! Precis som i serien. Snygga brudar överallt med långt lockigt hår som går till höfterna.. Sjukt hur bra australiensare ser ut! Vi låg iallafall och catchade lite sol i några timmar, termometern sa 31 grader.
Perfekta vågor idag! Lagom stora och mjuka, ibland är de så skarpa att man får sår..

Nu sitter vi på färjan påväg tillbaka till circular quay, som hamnen heter i sydney.. Ikväll ska pojkarna se ishockey och jag ska.. Ja blir väll så tvungen att se jag också.

Ska också lägga upp ett inlägg med min boxingdayshopping! Boxingday är den dag de har mellandagsrea här.

Hörs snart, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0