Full rulle..

Puh.
Kan äntligen sitta ner en stund,
är på jobb, men det är ganska lungt för tillfället så jag kan passa på och blogga lite.
Har varit en rätt märklig dag idag, vaknade en 10-tiden, och satte mig på cykeln och hämtade upp min telefon som jag hade glömt på jobbet.. Fick veta tidigt i morse att min morfar har gått bort..
Vi har länge vafrit förberedda på det, och ärligt talat tycker jag det är bra, för nu behöver han inte plågas längre, tänker på dig morfar..
Sen var jag och Sanna till Vasa, för jag skulle behöva ha en klänning till Renés kusins bröllop på lördag.
Tror ni jag hittade nån klänning?
Nej, självklart kom jag hem med 3 påsar fulla med annat skit, hehe :)
Men hittade shortsen jag letat efter i 2 månader, hade nästan börjat gå i sy-tankar, men hittade dom på HM, nyinkomna dessutom.
Nu ska jag fortsätta rulla glassbollar, visar vad jag köpte senare ikväll eller imårgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Beklagar! :/

2011-08-05 @ 12:37:55
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0