Iiih!

Kameran finns i Seinäjoki nu i morse, så den borde ju hinna hit till Nykarleby idag tycker man!
Skulle verkligen vara PERFEKT för ikväll/idag är det hoppträningar för Aki i manegen, så jag skulle
få öva lite..
Och det blev alltså en,,.
Nikon D300s! Köpte den från Rajala.
Fårstår inte riktigt hur jag vågåde köpa en så dyr kamera via nätet, menmen, hehe..
Den är ju 2 generationer nyare än min D200, så uppgradering vart det! Men jag hoppas
att knapparna sitter på samma ställen osv, eftersom jag verkligen gillar D200ans ergonomi!

Jag böt upp mig mest pga ISOegenskaperna, och så kände jag att det var dags!

Så vill nån köpa min kära D200 är det bara att höra av sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0