Tandläkarskräck?

Kom nyss hem från tandläkaren.
Var så förbannat rädd före! Hade nämnligen 2 hål som skulle byggas, och så skulle kanske en visdomstand dras ut..
Har funderat hela natten på det med bedövning, jag har nämnligen inte haft hål sen lågstadiet, och d¨har dom byggt hålen utan bedövning.. gör ruuuskigt ont.

När jag väl hade kommit till tandvården, så tog jag ju bedövningssprutan då. Sprutan kändes inte över huvud taget! och gud vad skönt det var att slippa ilningarna då dom borrade.. Det hemskaste var sen när hon tog bort tandsten, det gör också förbannat ont!
Nog snackat om min tandläkarskräck.
Fotograferade årets första tävling i förrgår, så kul! har rullat in en hel del beställningar, så tjänade in lite pengar. :)
Här kommer två bilder på finfina ponnyn Merlin 3, med ägaren Milla! Själkvlart fotograferde av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0