Felicias kaninungar

Blev en liten bloggpaus ändå, utan att jag menat det. Men jags ka klara detta, jag ska klara av att blogga ordentligt!
Jag har 2 veckor ledigt från skolan, 2 veckor! Det är ju nästan som jullovet..
Idag har jag varit och skrivit ett samhällsläraprov, som jag inte orkat läsa speciellt mycket till, då jag har feber och är allmänt trött och sjuk. Nu ska jag fixa lite mat, och sen ska jag till stallet och fota Emma & Figo, kommer bli uunderbara bilder har jag på känn! Figo är nämnligen en mycket ståtlig tinkervalack. :)
Här kommer några bilder på Felicias ungar, idag en 9 dagar gamla!
Aaw, dom är såna sötingar. :)
Nikon D200 / Nikkor 50mm/1,8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0