Loppis!

Jag och min brors fästmö/flickvän har ett loppisbord tillsammans, som vi öppnade igår!
Ska med René till jakobstad när han slutar jobbet och fylla på. Ska blir skitkul att se om
vi sålt nått, haha! :)
Så ska jag väll kanske och rida Brantte nångång också,
Martinas skitstora trakhener, haha.. :) Hon är gravid, så jag har ridit honom 4-5 gånger i veckan nu
i snart två veckor, verkligen nytt för mig, som typ bara ridit Asta (155cm) och Alma (130cm)..
Brantte är väll typ 175. :)
Jag och Brantte förra veckan. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Jag har lagt till dig nu, så det är bara att lägga till mig om du vill göra ett bloglovin byte. Men kommentera gärna min blogg så att jag vet om du har gjort det eller inte.

Kram <3

2012-03-15 @ 18:37:01
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0