Glorias Alma

Här kommer nu ett inlägg om en ponny jag ganska nyligen börjat träna,
målet är att starta lite olika tävlingar i dressyr och hoppning under vintern/våren,
för att sedan till hösten kanske dra ner till södra finland och starta i Russmästerskapen!
Glorias Alma är då namnet på denna dam, och hon är ett renrasigt russ.
Alma är bara 5 år, och dessutom rätt sent inriden, vad jag förstått. Hon började hoppas först i somras!
Hon har verkligen ett hjärta av guld, är så otroligt snäll, och försöker alltid sitt bästa!
Lite misstänksam var hon mot mig i början, men har kanske lärt känna henne lite bättre nu. :)
Har verkligen fastnat för henne nu, och hon utvecklats något enormt på sån kort tid!
Här kommer en bildbomb på oss, fotat av min privatfotograf Sanna Johansson, ofc ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny willmaan

Alltså nee va sööt.. :') lycka till me henne! Fast btw så ser hjälmen lite fö stor uut ;)))

2011-11-05 @ 10:36:12
Postat av: Josefin Back

Fanny - Haha, nää tycker du he!? :D

Låna ägarns hjälm, typ 5 storlekar för stor eller nå..

2011-11-09 @ 23:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0