Halloween 2011

Ja, min hälg var minsann fullspäckad.
Jag firade halloween hälgen efter många firade, altså 5.11,
jag var ute och dansade vid Melody, precis som de flesta andra, haha..
var verkligen mycket folk ute! Roligt att så många körde all-in, hade också velat klä ut mig, men hade
helt enkelt inte förberett mig alls.. Körde iaf lite andra kläder än vanligt, i lite hippie-style. Hade
en inbakad fläta som gick över hela huvudet, hade lagt benan lite ovanför örat.. Tyckte den blev helt okej, gjorde den i fyllan, och jag är annars inte heller sådär jätteduktig på hår o smink osv ;)
Hade på mig en fladdrig, mönstrad kjol, med mockabälte i midjan, som jag tog från mina bruna mockashorts.
Till det hade jag en vit, transparent topp, med en knallrosa bandeau under.. lite väl somrit kanske..
Tyvärr fick jag inga bilder över huvudtaget från kvällen, menmen..
Sen på söndagen så var det halloweentävlingar vid NURK, startade Alma i klass 2, likaså Mini.. Första tävlingen för båda unghästarna, men helt bra resultat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0