Eedus och min första hopptävling

Idag tävlade vi, haha, 60-70cm hoppade vi, och jag var faktist rättså nervös! 
Främst för att ponnin är en unghäst, och unghästar kan ju se och tycka lite som dom vill,
men efter att vi hälsat på flaggaren och konstaterat att flaggan inte var farlig så hoppade vi då.
Fram till hinder 3 gick bra, men där kom ett stopp. Jag red väll inte på tillräckligt, och så blev det ett stop. Blev rätt irriterad, och red på mycket bättre efter det, och vi kom oss egenom banan utan fler stop, så jag är nöjd!
4 fel på ponnins första hopptävling ever, med massa publik och grejs är inte så illa. :)

Här är lite bilder på oss!
ALLA BILDERNA ÄR TAGNA AV MIN VÄN SANNA.

UPPVÄRMNING: Stackars ponny, haha.. Bilden säger allt ;)


PÅ BANAN; "En stooor läskig oxer!" tyckte Eedu och ville inte hoppa, men med lite övertalning från mig blev det ett jätteskutt. Haha. Var inte riktigt beredd ;) stackars ponny.

Sista hindre, som vi hoppade riktigt fint, tycker jag :) Eftergiften var där den skulle vara , och ponni ser nöjd ut :)


Travar av ( där det var möjligt, vilket det var typ 10meter.. )




Puh, blev en ordentlig uppdatering idag! Men det lär hålla i sig - har 4 fotojobb denna vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0