Inspiration

Fick världens snilleblixt för en liten stund sen..
Jag och René ska åka iväg 2 veckor till Thailand i början av Januari,
och jag är sååå shoppingsugen, speciellt efter nya bikinis!
Tyvärr har jag en mycket liten budget, så någon shopping blir det inte.
Men så kom jag på att man kanske kan sy egna bikinis? Kan ju inte vara så svårt?
Och sånthär sy-sug har jag inte haft på länge!
Inte många som kanske vet att jag erkligen gillar att sy, eller gillar kanske mest
att planera, och känslan av att få ha på sig ett egetsytt plagg man är stolt över!
Ettpar shorts och några kjolar/klänningar är ungefär vad jag sytt, och en hel del småsaker.
Funderade också faktist på beklädnadslinjen efter högstadiet, tror jag skulle ha gillat det!
Menmen, imorgon börjar iallafall operation Sy Bikini! Ska åtminstone sy en bikini, kanske 2..
Tänkte först sy en "testversion" i nått skittyg, bara så jag får se om jag alls klarar det ;)
Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0