om FotografJosefin

Godmorgon!

Denna blogg handlar om Josefin Back, en djurfotograf som bor i Österbotten, Finland.
Bloggen blev skapad 10.8-2010, och är tänkt åt mina framtida kunder, att de ska få en inblick i vad jag gör på dagarna med min kamera. De flesta bilder har jag tagit själv, men vissa är tagna av andra, t.ex bilder på mig själv.

Jag har varit fotointresserad under största delen av mitt liv, redan som liten älskade jag att fota favorithästarna på ridskolan.

Det är främst hästfotografering jag sysslar med, och har nu sommaren 2010 även börjat sälja bilder på de evenemang jag fotar. Hittills har jag fotograferat en nationell hopptävling, och en nationell dressyrtävling, och fått ett 50-tal bilder sålda.

Trots att jag är hästfotograf är det mest kaniner jag fotar, jag ahr kaninuppfödning hemma, och då är det rätt naturligt att jag fotar mina kaniner. Kaniner är verkligen svårfotade. Steget innehåller ett kort flygande moment, och det är alltid lika svårt att fånga det på bild. Dessutom försöker oftast kaniner rymma undan från människan, bort från kameran.

Nog om detta, min hemsida är www.josefinback.webb.se, och där hittar du det mesta av, och om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0